WEB

Trendovi u digitalnom marketingu

Prošlo je vrijeme kada je tvrtkama bilo dovoljno imati Facebook stranicu za promoviranje svog poslovanja na internetu. Razvojem digitalnih platformi ne smijete zanemariti nove trendove u digitalnom marketingu neovisno o vrsti proizvoda ili usluga koje nudite.

Tekuća godina donijela je razne inovativne alate i tehnologije koje bi trebali koristiti kako bi ostali na vrhu i poboljšali svoje prisustvo na internetu. Donosimo nekoliko najnovijih trendova koje bi tvrtke trebali slijediti kako bi ostali konkurentni.

Video marketing

Ako vaša tvrtka do sada nije počela koristiti video promociju, trebali biste je početi koristiti.  Tekstualni sadržaji ne uspijevaju konkurirati video sadržajima pri prodaji online proizvoda i usluga.

U današnje vrijeme putem pametnih telefona ljudi sve više gledaju video zapise. Putem njih mogu doznati mnogo informacija o robnim markama i raznim proizvodima.

Video marketing putem videa uživo (live stream) je također vrlo popularan. Ovo je jedna od najučinkovitijih metoda digitalnog marketinga u današnje vrijeme.

On pomaže povećati angažman na vašim digitalnim i društvenim kanalima, informira vašu ciljanu  publiku i omogućuje vam da doprete do njih pomoću novog medija.

Interaktivni sadržaji

Interaktivni sadržaji su oni koji vašoj publici omogućuju pregledanje, klikove i interakciju na internetu. Danas se koriste razni interaktivnim sadržaji među kojima su:

  • Oglasi proširene stvarnosti (AR)
  • Ankete i kvizovi
  • Videozapisi od 360 stupnjeva

Svaki od navedenih formata koristi inovativne tehnologije digitalnog marketinga. Video sadržaji u kombinaciji s proširenom stvarnosti korisnicima pružaju zanimljivo i zabavno iskustvo. Kupci danas traže zabavan i nezaboravan sadržaj prilikom interakcije s robnim markama jer oni pridodaju osjećaju povezanosti s nekom tvrtkom.

Chatbotovi

Chatbotovi  su svojevrsna softverska rješenja umjetne inteligencije. Oni služe za virtualnu komunikaciju s drugim korisnicima i pomažu u postizanju njihovih ciljeva.

Zanimljiv aspekt Chatbota je da oni prirodno komuniciraju s ljudima koristeći prozore za tekstualni chat ili verbalne interakcije.

S vremenom sustav prikuplja detaljne uvide o ljudima, dok umjetna inteligencija detaljno uči o navikama kupca kako bi pružila poboljšanu uslugu. Danas veliki broj tvrtki je prepoznao prednosti Chatbotova koji 24 sata na dan mogu brzo i točno dati odgovor na upite korisnika.

Sadržajni marketing

Sadržajni marketing je važna  komponenta digitalnog online marketinga. SEO agencije moraju fokusirati se na ciljanje korisnika i njihove interese kreirajući kvalitetan sadržaj.

Tražite li agenciju koja u prati  najnovije trendove u digitalnom marketinga za tvrtke? Tada nas kontaktirajte i unaprijedite svoje poslovne potencijale!