WEB

Zašto je važan Google My Business?

Google My Business je svojevrsna virtualna posjetnica vaše tvrtke. Ona omogućava svim vlasnicima da naprave besplatan profil tvrtke kako bi se jednostavno povezali s svojim klijentima. Putem ovog servisa klijenti mogu pronaći vašu web adresu, fizičku adresu, recenzije, kontakt informacije i radno vrijeme i razne druge korisne informacije.

GMB služi za upravljanje i optimizaciju profila vaše tvrtke na Googleu. Kada netko upiše naziv vaše tvrtke, profil tvrtke se pojavljuje u rezultatima pretraživanja kao i u Google kartama. Potencijalni klijenti će prije posjetiti neku fizičku lokaciju tvrtke ukoliko imaju ovaj profil.

Razlozi zašto bi sve tvrtke trebale imati GMB profil

  • bolja vidljivost robne marke
  • veće povjerenje što je ključni faktor pri donošenju odluka o kupnji
  • izgradnja bolje povezanosti s postojećim i potencijalnim klijentima
  • korisnička podrška
  • bolja vidljivost tvrtke na Google pretraživaču
  • bolji lokalni SEO

Da bi otvorili profil svoje tvrtke na GMB potrebno je posjetiti ovu adresu  i postaviti naziv tvrtke, lokaciju i kategoriju. Nakon što Google potvrdi da nije duplikat, izradit će profil tvrtke za tu lokaciju. Nakon toga profil je potrebno potvrditi putem poštanske dopisnice ili broja telefona.

Ako vaša tvrtka nema lokaciju koju korisnici mogu posjetiti, ali nudi uslugu ili dostavu, možete navesti područje na kojem je vaša usluga dostupna. Unesite telefonski broj svoje tvrtke i vašu web adresu kako bi vas korisnici mogli kontaktirati.

Pitanje koji mnogi postavljaju je da li je moguće isključiti recenzije? Google ne dopušta da se recenzije isključe jer upravo one dokazuju da je neka tvrtka legitimna. Jedino ukoliko neka recenzija krši  Googleova pravila za recenzije onda je moguće zatražiti njeno uklanjanje.

Insieme Google My Business stranica

Kako optimizirati svoj Google My Business profil?

Ispunite sve informacije koje Google od vas traži jer „Lokalni rezultati daju prednost najrelevantnijim rezultatima za svako pretraživanje, a tvrtke s potpunim i točnim podacima lakše je uskladiti s pravim pretraživanjima“. Znači da je potrebno odabrati prave kategorije i unijeti atribute. Upravljanje svojim profilom možete vršiti i putem Android ili iOS aplikacije.

GMB je važan kod lokalne SEO optimizacije jer Google primjenjuje slijedeće čimbenike kod lokalnih pretraga:

  • relevantnost (koliko se vaš unos podudara s pretraživanjem),
  • udaljenost (koliko je vaša lokacija udaljena od onog tko je pretražuje),
  • istaknutost (kolika je popularnost vaše tvrtke bazirana na raznim drugim čimbenicima).

Redovito dodavanje novih fotografija signalizira Googleu da je profil ažuriran što također povećava vidljivost u rezultatima pretrage. Prema istraživanjima čak 42% klijenta će se pregledati rutu prema nekoj lokaciji ukoliko pronađu fotografije na s poslovnom profilu.

Preporučljivo je objavljivati i postove bilo s novim ponudama vaše tvrtke ili s novim zanimljivostima iz vaše branše. Možete informirati svoje korisnike dijeljenjem nekog događaja. Savjetujemo da ispunite i kartice s uslugama ili proizvodima koja vaša tvrtka nudi uključujući naziv, kratak opis i cijenu.

Našim klijentima nudimo uslugu kreiranja profila tvrtke, a cijena te usluge je uključena u neke od naših paketa web usluga.